15 Şubat 2010 Pazartesi

Neden?


Birgün Haluk Sicimoğlu, bir eğitiminde, çok can alıcı bir cümle iletmişti. "Bir konferansta yabancı bir konuşmacının sunumunun hemen ardından fuaye alanında günümüzün önde gelen markalarının liderleriyle karşılaştım. Sordum; "Nasıl buldunuz konuşmayı?", "Eh işte, duyduk hep bunları..." Duydunuz da Eee yapın o zaman!!!"

İşte bu kadar basit aslında.


Her gün bloglarda okuduğumuz, pazarlama derslerinin en temelinde anlatılan, tüm iş kitaplarının başlangıç cümlesi olan "MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ - CRM".
Herkes bu satırları okumadan geçiyor, duymazlıktan geliyor.

Ama ne yazık ki günümüz Türkiye'sinde bir tüketici olarak "kaliteli" hizmet alabilmek gün geçtikçe zorlaşıyor.


Artık şikayet sitelerinden, geri dönüş alamadığım "müşteri hizmetleri" görüşmelerinden mağdur bir tüketici olarak değil, hakkıyla verdiği ücretin karşılığını saygıyla alan bir insan olarak ayrılmak istiyorum.

Bu süreçte de benimle aynı kaderi paylaşan kişilerle bu hikayelerimi paylaşmak istiyorum.

En eski hikayemden, beni blogu yazmaya iten hikayeye kadar hepsini paylaşacağım.


Sesimi nereden duymaya başlarsanız oradan katılın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler